En Rollo-påse senare

Då har man hunnit med lite till. Ena Rollo-påsen är slut...Alvin gick till sin kompis Jacob mellan 14-16 så så hade jag tid att surfa och käka snarr. (fy mig, jag vet) L skötte hämtningen av Lowe på fritids.

Jag har tittat på resor, men vet inte riktigt vart vi ska. Två veckor för familjen utomlands kostar ju som att renovera badrummet, typ. Men resa det ska vi! Och jag kan knappt vänta tills jag får åka till värmen, för här håller man ju på att frysa ihjäl! *brrrr*

Har bokat in min och Millas spa-grej på kryssningen. Klockan 10 "dagen efter" ska vi få fotbehandling "De Luxe".....Samtidigt får man nackmassage och så var det nån mera massage.....*funderar*. Skönt blir det iaf.
Och sällskap av varandra, för det är för 2 personer. Mysigt!


Mycket att se fram emot..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback