ego-morsor

Det har skitit sig lite idag....Till lunch- en Big Mac &co.......Sen efter lunchen köpte jag 5 st godisbitar á 2 kr st..........
Men jag tränade imorse! Det kanske tar ut varandra lite ? *harkel*
Imorgon ska jag äta en himla massa godis. Det kostar bara 2:90/hg på våran ICA, så L har köpt på order från mig. *s'
Ska nog smaka lite redan ikväll när jag tittar på Let´s Dance.

Måste berätta vad som hände på lunchen på McD. Vid bordet bakom oss satt ett barn med sin mamma och hennes väninna. Barnet , en flicka (ca 7-8 år) gråter och mår illa (redan där blir jag lite nervös). Mamman verkar bry sig måttligt, och frågar om flickan vill gå på toa? Hon ber sin mamma om att få åka hem och lägga sig, för hon mår dåligt. (när man hör ett barn be om att få lägga sig mitt på dagen så är det en ganska tydlig varningsklocka!) Sen reser sig flickan och ska gå till toaletten, men vänder och säger " jag måste kräkas!!!" Då ställde sig både jag och Åsa upp och gick, Jag vill inte ha skiten. Samtidigt som vi gick hörde jag mamman säga :"vill du ha lite luft....?"
Va fan! Ungen vill hem!!!! Hon är sjuk!!!!! Jädrans ego-morsa!!!!!
Hade det varit ett av mina barn så hade vi lämnat maten och åkt hem. Låtit han bädda ner sig och vila.
Jag hatar när föräldrar inte ser till sina barns bästa!

NU ska jag gå och se på Let´s Dance!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja, fy...förstår verkligen att ni reagerade....stackars lilla tjej!!!!

2009-01-09 @ 22:15:38
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback