Drömmar

Jag skulle vilja vinna pengar, eller bara få dom på nåt sätt.....
Och vad ska jag med dom till, kan man undra?

*semestern i sommar
*renovering av köket (ja, det gjordes för 4 år sen, men nu vill jag göra om det)
* nya vitvaror till köket (även om vi inte renoverar köket just nu)
*renovering av badrummet
* relaxrum/badrum källare
*kanske en ny bil oxå.......

Men det här är det som jag skulle vilja fixa nu inom kort. Så hur gör man då? Jag är redan med i postkodlotteriet

och väntar på att nån av dessa människor ska ringa på min dörr och ge mig pengar...OCH en ny bil! Men det händer ju bara andra- inte mig. *sur* Precis som med bilolyckor o sånt, man tror inte att det händer en själv. (fast det är ju å andra sidan bara bra så länge det är så)
Sen kan man ju spela på lotto eller hästar. Men det känns ännu mera omöjligt.....  Så jag får nog ta mig i kragen och spara ännu mera. Snåla, för en gångs skull. För mitt mellannamn är Slösa och det är inget jag är stolt över.
Jag är slapphänt när det gäller pengar, men mina drömmar håller jag hårt i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback