Det händer!!!

Jag la märke till det idag!!! Det händer!!!!
Det brukar vara mörkt när jag lämnar barnen på morgonen, men idag var det ljust. Vi går mot ljusare tider, kära vänner!
Guuu´så underbart. Nu är humöret på topp igen.

Ska snart till jobbet. Åsa är ledig och då är det inte riktigt lika skojsigt, men det är ok. Halv tio kommer säljaren från Philips. En ganska tråkig människa, men det är de flesta resande säljarna måste jag erkänna. Vilken tur att jag inte är resande *s*.

Lowe har gjort en raid här hemma. Han har tillverka blompinnar på sitt rum med motiv, så i köket står det en stjärna och i vardagsrummet en bil.....och en hel trädgård i en blomma. Ganska skoj! Han har lixom bara satt dom där utan att säga nåt! *asg* Vilken rackarunge!

Dags att göra sig redo för en dags arbete.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback