blä-frukost

Jag behöver sömn! Har varit så himla trött de senaste veckorna när klockan ringer. Barnen ska ju inte behöva tjata på sin mamma varje morgon att klockan har ringt sjuttielva gånger. Men så är det hos oss, varje morgon är likadan. Stackars barn... Nu sitter vi iaf och äter frukost, samtidigt som jag skriver här och barnen tittar på Nickelodeon. Så himla smart att ha tv i köket! Vi ska gå om 5 minuter, för Alvin börjar kl 8 och Lowe börjar 8:10.
Jag trodde att  min frukost skulle vara god, men det var den inte. Jag gillar lättfilen med jordgubbssmaken, men den var slut igår. Då köpte jag den med blåbär/hallon, och den smakar ju skit! Får kasta allt....*blä*
Igår handlade jag inte bara filen.....nä, det blev en godispåse oxå.......jag vet, jag är svag!! En riktig vek människa som inte kan stå emot. Men jag köpte inte så mycket som jag brukar, bara 2 hg.  Ååå, nu fick jag ångest igen!
Kollade på vågen nyss oxå, ingen förändring, lika som när jag började. 71,1 kg.  Imorgon bitti ska vi träna igen och då kommer jag nog in i rätt tänk igen. Jag hoppas iaf det.

Nu måste vi rusa!

Kommentarer
Postat av: Milla

En liiiten svacka bara!! Du fixar resten av veckan. Jag tror på dig. Förresten såg du himla fräsch ut när ni var hem till oss. Snygga kläder också!! Jag måste verkligen shoppa!!

Du har något i min blogg ;)

2009-01-13 @ 10:12:31
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback