Award

Åh, ännu en award!!! Tack, Pernilla/Gnarpy!! Jag blev väldigt glad av just denna



Att vara mamma är inte ett lätt jobb. Man ska vara kärleksfull, tillrättavisande, rättvis, uppfostrande, sjuksyster, lektant, hushållerska, kramgo, principfast och lagom sträng. Samtidigt är man livrädd för att barnen ska hamna fel bland bilar, psykopater, vassa grejer, dumma kamrater, djupa vatten och allt annat som kan vara farligt. Man ser annorlunda på livet sen man blev mamma....man är inte odödlig längre och man ser inte alla möjligheter längre. Man ser farorna först, så var det inte förr. Då var det istället lockande med äventyr och lite fara. Ja, så är det att vara mamma. Och jag är en stolt sådan!

Nu skickar jag denna award vidare till

Camilla
Catte
Susanne

Mina vänner som är goda mammor, samt Sussie- min kära kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback