Alvin & Mamma

Idag är jag ledig. Alvin oxå. Så vi har en Alvin-mamma-dag. Just nu sitter vi och tittar på TMNT. Ninja Turtles alltså.
Jag ser att det behövs dammsugas så det ska jag ta tag i om en stund. Får väl göra det efter filmen, annars blir det liv på pojken. Kommer själv ihåg hur frustrerande det var om mamma satte igång dammsugaren när man tittade på tv.....



När L hämtade Lowe på fritids igår så var vantarna tillbaka igen. Rena! Jag antar att någon fått hem dom fel, och tvättat dom eftersom de var så leriga och blöta. Tack för det! Och en utgift mindre, trodde att det var dags att köpa nya. Igen.

Igår åt jag en himla massa choklad, hade ju den där Alladinasken. Var så himla mätt när jag vaknade och mådde dåligt. Jag mår nästan alltid dåligt när jag vaknar, och det är pga allt skräp jag stoppar i mig!!! Jag MÅSTE sluta med dumheterna. Jag önskar att jag hade en liten pt som var med mig dagarna i ända. Peppade mig, rättade mig och gav mig bättre alternativ om jag ändå var tvungen att stoppa i mig nåt. Och gjorde mig sällskap i spåret, drog med mig till gymmet........Men det är bara kändisar som har ett sånt liv. Inte lilla jag..........

Nu ska jag ägna mig åt Alvin och hans film.


Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha, jaa vem skulle inte behöva ha en PT. :)

Amanda är sjuk så vi får väl ses en annan dag. Hon vaknade med feber och huvudvärk stackaren och hon missar därmed dansen idag. Bild på besvikelsen finns i min blogg.

Kram kram!

2009-01-22 @ 10:02:58
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback