allt kirrat

Sådärja! Nu har allt ordnat sig. Jag har köpt en kortläsare till datorn så jag kan lägga in bilderna från kameran. (tack så jättemycket för erbjudandet, Lina! Men allt är redan löst.)  Jag är alltid så drastisk och tror att allt måste köpas nytt, men det finns ju lösningar till det mesta.
Så nu na jag visa er mitt våriga fönster istället för det juliga som var tidigare idag....och våran smarriga (men onyttiga) lunch.

vårigt fönster

det våriga fönstret. Skönt att stakar och jox är borta!


lunch....världens snabbaste mat när det krisar i kylen......

Idag har jag även investerat i en bok som var väldigt träffande av det jag hann läsa i den i affären. Jag kommer nog få många idéer och mycket tips. Kanske en tankeställare dessutom. Jag hoppas att den kan ge mig styrka på den svåra godisfria vägen mot ett nyttigare liv ;-)



Nu ska jag kolla in SPA-behandlingar på kryssningen vi ska åka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback