2009

Idag är det januari, på riktigt. När man somnade igår kändes det ju fortfarande som nyårsafton, sista dagen på 2008.
Vi har hunnit åka skridskor nu på förmiddagen, på en isplan full med avlagda raketer...... Det kändes verkligen som "dagen efter" med allt skräp och flaskor och folktomt. Medans barnen åkte så samlade jag och L ihop en stor hög med raketrester med klubborna.


En öde isplan med raketer




Alvin


Jag och L i solen, 7 minusgrader på förmiddagen


Trött men glad. Så här ser man alltså ut, året då man fyller 32......


Och så här ser man ut när man är väldigt nära åldern av 37.

Nu blev det väldigt mycket bilder från förmiddagen. Jag hoppas att det inte blev allt för tråkigt för er. När vi kom hem så duschade jag och barnen inför kalaset som är kl 14. Nu är det lunchdags, kocken har ropat att maten är färdig. Som ni vet är jag ingen fena i köket, bäst att överlåta det till dom som kan.

Nu kurrar det ordentligt i magen, för doften av mat har nått mig............*mmmmmmmmmmm*

Kommentarer
Postat av: Malin

Har oxå plockat raketrester. En hel sopsäck och div stora lådor.... För att barnen skulle kunna vara ute. Ligger ungefär lika mycket kvar. Kl 4 i morse höll de fortfarande på att skjuta :-(

2009-01-01 @ 22:49:52
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback