Vilken kväll!

Jag hade såå himla roligt! Drack gott, åt gott snacks och sjöng SingStar. Det var en sån himla skön blandning med tjejer och jag fick lära mig en del nytt. Petra berättade att hon brukar få gratis shots om hon vinner över bartendern i armbrytning (och där klår hon nog de flesta) och då säger Erika "va fan slösar du tid på sånt för? Det är ju bara att visa ena bröstet" *Asg*. Jag kan meddela att jag varken provade det ena eller det andra.
Jag hoppas att Catte o Lina kan maila mig lite bilder sen!! (kan ni det, snälla?)
Tyvärr så tror jag att jag fortfarande är lika mjuk i kroppen som förut, så jag gjorde nåt knas hos Catte, vet inte vad eller när, men min skuldra är alldeles paj. Jag kände smärtan på krogen och då var jag ju inte ens nykter, så jag undrade hur det skulle kännas i nyktert tillstånd. Nu vet jag. Jag kunde knappt vända mig i sängen eller bara lyfta lite på huvudet inatt, och idag känner jag mig som en stelopererad. Jag har tid hos kiropraktorn på tisdag, men jag måste nog ringa och se om han har en tid imorrn redan.......Men fan, kan man ringa en söndag??
Hur som helst. Jag tog en taxi hem vid kl 1. Alldeles lagom. Tog en ledig taxi som redan var framkörd och drog hem. En vääldigt trevlig taxichaufför. (men de flesta verkar ju trevliga med lite alkohol o kroppen) Inte så dyrt heller, 220 spänn.

När jag sen stod och borstade tänderna så står Lowe huxflux brevid mig med ett flin och frågar "hade du roligt, mamma?".......
Mina älskade barn, de har låtit mig sova till halv tio, då gick jag självmant upp. Hörde att L ringde från jobbet med han ville bara prata med barnen så att jag skulle få sova. Omtänksamma pojkar i familjen. *love you*


Och knäppningen på bodyn gick bra, tack!

TACK CATTE O PETRA FÖR EN BRA OCH ROLIG FEST!



Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart får du bilder, ska bara kolla igenom dem så att dem är bra :-) Men lite alkohol i blodet kan det lätt bli lite suddiga!!!

Skönt att knäppningen funkade :-D

2009-02-01 @ 11:09:49
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: pillan

Tack Lina!

Trodde du skulle med ut!? Saknade dig på krogen!

Nästa gång!!



2009-02-01 @ 12:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback