vilken häärlig dag *lalala lala lala lalalalaaaaa*

Å vad fint det har varit idag. Trist nog har man ju jobbat och inte kunnat njuta av solskenet.

Imorse när jag lämnade barnen på dagis/skola så hade passagerardörren fram frusit fast. När jag kom till Åsa var den fortfarande stenhårt fast, så hon fick sätta sig bakom mig i baksätet på vägen till jobbet.
Den tinade i garaget, tur att man har garage på stan!

Köpte skidor med stavar på lunchen till Alvin. Nu har barnen varsitt par och kan åka SAMTIDIGT!
Jag tror att jag vet vad de ska göra när de kommer hem imorgon em.
Åt jättegod lunch på Meriot, Biffstroganoff med ris. Åt upp allt (tallriken var sopren) och det är inte likt mig. Som tack för det så fick jag magknip som fortfarande håller i sig......

Just nu sitter L och syrran i källaren och går igenom Ls bokföring. Jag har sorterat alla kvitton i verifikationsordning då han inte hade gjort det...*suck*  Men nu är de igång med bokföringen. L har kommit igång ordentligt med sin firma och det känns jättebra!! Skönt att det är intressant på marknaden.
http://termovarm.net/

Nu ska jag titta på Lipstick Jungle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback