Världens gulligaste son

Jag kommer snart att få liggsår! I alla fall bli stel som en gammal pensionär efter allt liggande i den här sängen.
Lowe är ju hemma eftersom han hade 39,2 i feber igår, och hostan är fortfarande lika ihärdig. Men lille Lowe älskar sin mamma. Han säger det varannan minut och säger att jag är världens bästa mamma. Han tycker synd om mig! Älskade unge! Han har fyllt på min mugg med nyponsoppa när det behövts och han har gjort en rostmacka åt mig. Det funkade bra (än så länge) förutom att det kunde ha suttit en pytteliten stråkorkester i min mage med ostämda fioler....... Men vad gör man? Man mår illa av mat, och man mår illa av hunger....En hårfin gräns där. Men det går åt rätt håll, jag känner det. Klumpen i halsen är kanske som en pingisboll istället för en tennisboll. (ja, jag överdriver men det känns faktiskt så!!)

Alvin är iaf frisk som en liten nötkärna och har varit på dagis. Väl behövligt! Jag hoppas att jag känner mig lika frisk och pigg imorgon!!! 

Som tidsfördriv (förutom att klaga och skriva här) så har jag tittat lite på semesterresor till sommaren. Sen började jag fundera.....kanske man skulle spara ett tag till och kanske slå till på Thailand efter julen...? Men då försvinner ju moroten direkt. Ett år till, lixom. Näe, det får bli i europa i sommar. Jag behöver det! Så fort som möjligt! Fast då måste man ju vara frisk förståss.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback