vad vill tanten?

Idag har jag shoppat vin till mamma och Bosse, som tack för att barnen sover hos dom på lördag, och får skjuts hem på söndag. Jag kan ingenting om viner, men som tur är har de gjort kanonbra etiketter på systembolaget. Det är symboler på djur, alltså köttet som vinet passar bra till. Eftersom mamma har mycket älg och rådjur så letade jag älgsymboler och hittade! Kanon!!! Hoppas att det ska smaka.

På jobbet idag kom en kvinna in till mig. Gav mig ett rött hjärta i nåt fleeceaktigt material och ursäktade sig att hon inte kunde komma till Alla hjärtans dag. Det var till MIG! Jag har hjälpt henne vid ett tillfälle tidigare. Nu ville hon ha mitt visitkort med mitt namn på.Jag gav henne ett företagskort.  När hon går så säger hon : " då hörs vi av snart...." och hon ler lite snett och ser så finurlig ut, och då tänkte jag SHIT! Vad har jag gjort? Gett numret till en tant som kanske är besatt av mig....eller är hon bara en snäll dam som tyckte att hon fick bra hjälp av mig sist.....eller vad är hon? Vad vill hon? Jag sa till Åsa att "ringer den tanten och frågar efter mig, säg att jag har slutat!!!"

Imorgon bitti tänkte jag träna igen. Hoppas att Åsa har lust att hänga på.
Jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback