Vad fan?!?!

32-åring knivmördad
En 32-årig man knivmördades på Axel Oxenstiernas gata på Bäckby natten till söndag. Mannen fick flera knivhugg i ryggen. Fyra män greps på en gata i anslutning till brottsplatsen, misstänkta för mordet

Hur i helvete tänker människor?!?! Visst, ofta är det speciella människor i speciella kretsar som sånt här brukar kretsa om. Men jag kan inte sluta fundera, de måste väl ha vett, känslor, empati NÅGONSTANS i kroppen?! Skulle den som hade kniven i handen SJÄLV vilja bli huggen? Skulle inte tro det...........

Nu till annat.

Har fått sova till halv tio idag. L började jobba kl 6 imorse, så barnen har varit såå snälla mot sin mamma. *ler*
Jag har hunnit plocka in all ren tvätt som stått i sovrummet en veckas tid. 2 korgar...... Diskat upp tårtfatet som jag gjorde tomt igår kväll. Nu väntar jag på att syster yster ska ringa mig. Vi ska kanske åka till Ikea. Eller så kanske jag åker ner på stan med barnen. Jag vet inte än. Är ju fortfarande ganska nyvaken.

Idag ska pappa o co komma och gratulera L efter han slutat jobba. Får se hur det går för dom, för de är i Avesta hos hans sambos släkt. Himlen har ju fullkomligt öppnat sig och bara öst ut en himla massa snö. Hoppas att de kör försiktigt hem och att alla de möter gör detsamma.

Nu ringde syrran. Ska bara äta frukost så ska vi hämta henne sen.
So.... see u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback