Utmaning

Denna gång från Gnarpy. Jag ska skriva 5 saker som jag ska göra under 2009.

* äta nyttigare
* anordna en tjejmiddag med egen lagad mat (nu har jag skitit i det blå skåpet!)
*
springa vårruset på under 30 minuter
* försöka ge så mycket mera tid till barnen som det bara går
* göra det jag verkligen vill! Man lever bara en gång!

Jag utmanar Milla, Catte, Lina, MalinI och Anki. Och självklart alla andra som vill vara med. Ingen diskriminering här inte!

Annars så mår jag ganska ok nu. Har tom tittat på Bygglov, men ligger nu i sängen igen. Borde nog vara hemma imorgon oxå så att det inte är nåt som fortsätter, eller så minskar jag iaf risken att smitta ner nån med det.
Jag är lite öm i magen, kanske för att den är tom? Är lite hungrig.....*kurr kurr*

Det var allt för nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback