ingen vår på långa vägar- om man tänker efter

Fy, jag är redan trött. Skönt att det är fredag imorgon, Men egentligen, vad spelar det för roll? Jag jobbar ju lördag oxå....
Iof så är det en kortare arbetsdag på lördagar, men ändå, barnen är ju hemma då. Jag vill ju vara med dom!
Hoppas att det är fint på lördag så vi kanske kan hitta på nåt skoj ute då.

Söndagen blir ju på Busborgen eftersom Alvin är bjuden på kalas då. Det var ett bra tag sen vi var där nu......
L jobbar de flesta söndagar, men han hinner hem innan kalaset börjar. Så han å jag och Lowe hänger på till Busborgen. Hela familjen!

Jag trodde att det var vår i luften idag. Tji fick jag. På eftermiddagen som det snöblandat regn. Fåglarna som kvittrade så fint i förmiddags var som bortblåsta och den härliga vårluften var borta.

Det är ju trots allt 2 månader kvar till valborg, och då brukar man ju huttra vid brasan. SEN kommer våren! Håll ut!


Tittade på resor idag till semestern i sommar. Fy vad jag längtar till sol och värme.

Har inte fastnat för något speciellt ställe. L vill ju ta en sista minuten...vi får se hur det blir.

Very trött på vinter     
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback