tisdagsmorgon

Barnen är lämnade, L hämtar sin hjälp till att isolera på vinden. Det är en hel drööööös med sån dära isoleringsull som ska sprutas upp!!! Det ska behålla värmen bättre och spara på slantarna. Om 2 år ska det ha lönat sig, tror jag......
Själv så ska jag snart åka till jobbet. Åsa glömde sin matlåda på jobbet och ringde o sa att jag får ta den. Gott! Black & white.....Tack, Åsa! (hon är ledig idag)

På torsdag är det MIN lediga dag. Ska ha lite egen tid på fm, sen hämta Alvin kl 14 och sen till logopeden. Ska ringa till kiropraktorn och få en ny tid. Missade den ju sist när jag blev sjuk.

Och nu kom jag på! Ve å fasa!! Det går LÖSS på dagis! Jag får kli över hela kroppen bara jag hör ordet. Berättade för Alvin att han absolut inte får prova andras mössor osv, men det visste han visst redan. *s*

(Skulle mina barn få det så är det hårtrimmer som gäller, av med allt! Tur att man har grabbar.......)

Annars inget att berätta så hära på morgonkvisten. Så jag ska väl ta och dra mig mot hallen........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback