Shit vilken natt!

Och nu menar jag inte att den var härlig på något sätt....tyvärr. Jag hade Lowe hos mig som hade högre feber igen. (39,2)
Han har hostat konstant och inte sovit alls mycket på hela natten, och inte jag heller för den delen. Som pricken över i:et så kom lillebror och la sig vid min andra sida och låg så nära så nära och slängde både armar och ben över mig. *suck* Jag  fick inte så mycket blunder....för det gjorde samtidigt ont i ryggen å nacken. Mycket bra att jag var ledig idag!!!! Annars hade jag INTE varit så pigg på jobbet....
I alla fall så ringer det alltid en sköterska till oss från Previa om någon av oss är sjuk, en bra grej som går automatiskt från L´s jobb. Hon hörde igår hur Lowe lät när han hostade och tyckte att vi skulle kolla upp det igen. Så klockan 14 ska vi till doktorn igen. Tyvärr ska vi träffa en läkare som jag inte gillar.....kan man ringa och be få träffa en annan?? Jag kan ju alltid prova......*hmmmmm*
JA, DET GÖR JAG!!!!

*springer till luren*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback