Schema

Shit pomfritt (jag vet att det inte stavas så, men annars ser ni ju inte att det rimmar...) vad trött jag är. Ögona går i kors.....
Ska ta och lägga mig. Fast jag är ledig imorgon så blir det ingen sovmorgon. Barnen ska ju till skolan å dagis ändå.
Lowe ska ha med sig bob + matsäck till skolan. Så imorgon drar jag killarna på bobben på morgonen.

Schema morgondagen:

* dra barnen till skolan/ dagis kl 8.
* springa på löpbandet
* hämta Alvin på dagis kl 14
* logopeden kl 14:30
* lämna Alvin hos barnvakt innan kiropraktorn
 * kiropraktorn kl 18
* möta upp L och Lowe efter deras karateträning. Ta Lowe i min bil.
* hämta Alvin hos barnvakten
* laga nåt att äta innan läggdags
* natta barnen
* slappa i soffan
* sova

En typisk ledig mammadag.
Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback