retstickan

Idag vaknade första barnet kl 7:30. Andra vaknade minutrarna efter. Vilken sovmorgon!! Och inte nog med det, de turades om att massera och klia mammas rygg. Vad bortskämd jag blir!

Men nu spelar de tv-spel. Och det är inte kul. Det skriks, gapas och gråts. Så jag funderar allvarligt på att sluta med "spelsöndag". Det ska ju vara roligt att spela, inte vara orsak till en himla massa bråk.
Tänker åka ner på stan sen när affärerna öppnar och se om nån vettig frissa har öppet.

L jobbar till kl 15 idag. När han kommer hem så ska hela familjen ut och åka pulka. Min första pulkatur i år!!
Lite synd att solen inte är framme som den varit i några dagar nu. Men varför skulle den vara frame? Jag är ju ledig! *s*

Och svar till Lina. Ja, du är väl en liten del av den stora skaran i 30-årsåldern som gillar Måns. Jag har inget större emot honom, bara för att jag inte gillar han så mycket. Det var bara för att retas som jag skrev så! *s* Jag påverkas nog av experterna Lowe och Alvin- retstickornas prinsar. Gilla Måns ni- jag gillar er i alla fall!




Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att man är omtyckt i alla fall s

Skönt att jag bara är en liten del av den stora skalan "gamlingar" som gillar hans charm :-) Så att jag inte är helt patetsik asg

Vi har precis åkt bob, härligt...lite kallt dock!!!

Kram

2009-02-15 @ 10:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback