omringad av åkommor

Jag ligger risigt till. Den här veckan är den enda jag verkligen vill vara frisk på, MÄSSVECKA!
Camillas dotter började kräkas igår.......Petra har fått influensa.......Och vi var på samma fest,allihop. Jag drack ur Petras drink och det smittar visst som mest dygnet innan det bryter ut.....!!!! *gaaaaah*
Så nu är det bara att vänta och se. Jag som ska titta på nyheter på lampfronten, shoppa nyheter, se på Joe Labero och bo på Sergel Plaza.........

Snälla snälla, jag gör vad som helst för att inte bli sjuk!!!!

Nu ska jag duscha, klä på mig, och få på barnen kläder. Leva på som vanligt och glömma att alla runtomkring mig är sjuka. Jag är frisk och ska hålla mig frisk! Idag har jag läkartid att passa och logopedtid att passa. Bra att hålla sig sysselsatt så man glömmer alla sjukdomar..............


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas verkligen du klarar dig från allt vad sjukor heter nu!!!!

Kram Mickis

2009-02-02 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback