Nyklippt

Japp, jag tog barnen med mig på stan vid 12-snåret. Käkade lunch på Mc D. Lowe åt en hel Big Mac & co och Alvin nöjde sig med en Happy Meal. Jag åt en Big Mac, bara burgaren.
Sen gick jag till Stora Gatan 15, men hon hade inte nån tid förräns efter kl 15. Så jag gick dit där jag inte ville klippa mig. Jag var så fast besluten att klippa mig att jag vägrade åka hem oklippt!! Så ja, det blev Klippstugan. Men jag blev så nöjd. En jättetrevlig och söt tjej som klippte mig. Och resultatet? Ja, titta själva....


Allt ris är borta, och det känns ju himmelskt! Känner mig lite busig i den här frisyren. *s*
Måste bättra på färgningen ikväll. Jag har ju så mycket hår att det inte tog ändå in i hårfästet på sina ställen när det var lockigt. Blir nog inga problem nu.

Snart är det pulkadags, så jag måste leta termobrallor till mig i förrådet!!!
*WEEEEHOOOOOO*



Kommentarer
Postat av: Mickis

Snyggt!!!

2009-02-15 @ 16:05:59
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Pernilla

Gud vad snygg du blev:)



Hoppas ni har det bra. Länge sen.



Kram

2009-02-15 @ 16:48:56
URL: http://gnarpy.se
Postat av: pillan

Tack så hemskt mycket!

2009-02-15 @ 17:26:42
Postat av: Lina

Snyggt!

Kul att du blev nöjd, trots att det blev "fel" frisör!!!

Kram

2009-02-15 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback