Ny mobil?

Start på dagen...kommer till jobbet. Handlar choklad på Hemköp. Fika på jobbet- wienerbröd. Lunch- 2 cheeseburgare och en donut. Fika på jobbet- wienerbröd igen.
Kvällsmys- ost o kex o vindruvor. Godis. Läsk. Jag är en riktig gottegris!

Kom på igår att jag får byta mobil nästa vecka. Har kollat lite och har nog fastnat för denna:

Bilden är tagen från 3´s hemsida.

Jag ska kolla in lite recensioner och se om det finns nåt vajsing, annars får det nog bli en sån hära.

Nu börjar Let´s dance......


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var ju en sån jag hade som jag bytte bort. Men det kanske du inte kommer ihåg. La ut en bild på bloggen. Det var väl inte direkt några fel på den, men jag tyckte att den kändes klumpig att hålla i och så blev jag oerhört besviken på kameran. Ha inte för höga förväntningar bara för att det är många pixlar i den. Det är inte en bättre kamera för det. Den var nästan sämre än många andra erikssons telefoner. Så det är vad jag tycker om den telefonen iallfall!



Kram

2009-02-27 @ 21:30:03
URL: http://gnarpy.se
Postat av: pillan

tack för tipset! Ska ha det i åtanke när jag tittar på andra mobiler...

2009-02-27 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback