Myslördag

Våra barn brukar lägga sig i vanlig tid även på helger. De är lixom trötta då. Så Alvin brukar lägga sig kl 19 och Lowe 19:30. Men idag ska de försöka vara uppe för att få se på Melodifestivalen. Markoolio är ju med!!! Lowe gillar honom och undrade för ett tag sen om jag hade Markoolios telefonnummer. Eh? Näe......*s*
Foto: Carl-Johan Söder
Så nu är L och handlar gott till kvällen. Lördagsgodiset har de redan ätit upp.
Jag hoppas att de inte blir övertrötta så att det går överstyr, för Lowes del är det lugnt, men Alvin är en riktigt tröttmössa.

Och angående frissan. Jag tror inte att det är så värst många som har öppet imorrn. Kanske bara Klippstugan, men dit vägrar jag att gå. Känner mig inte så bekväm där, har hört mycket. (tack Lina för tipset om Kloak)
Jag får snällt vänta, för den här veckan lär det knappast bli. *suck*

Mysig Melodifestival till er alla!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är också sugen på att klippa mig och färga håret (nu till våren, säger jag i detta vinterlandskap!). Funderar på om jag skulle våga att testa frisör"skola" eller vad man ska kalla det...finns väl 2 på stan där det är typ elever som klipper under översyn av lärare...Det blir ju garanterat billigare!!! Det är nämligen svindyrt på Kloak :-(

Får se hur det blir...

Kram

2009-02-14 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback