Morrn!

Skriver inte god före, för den är inte riktigt god än. Jag mår mycket bättre men man känner i magen att det har varit något som bråkat. Idag ska jag försöka äta och hoppas att det går bra. Har inte ens rest mig ur sängen än....*gäsp*
Ska kanske börja med något försiktigt....några skorpor kanske? Åt ju en rostmacka igår och det gick bra, men jag känner inte för det.......Provivan är slut, drack upp hela igår. Annars hade det varit gott....(varför är man alltid sugen på det som är slut?)
Idag ska jag inte ligga hela dagen i sängen. Behöver röra mig. Igår hade jag såå ont i svanken och benen för att jag låg HELA dagen. Lowe undrade varför jag låg i sängen hela tiden, óch jag förklarade att jag är sjuk, jag vill bli frisk! Jaha.........

Håll tummarna att det håller i sig nu!!





Kommentarer
Postat av: Milla

Tjipp tjopp. Här är jag. Rödögd och blek efter en natt med hostig Amanda GÄÄÄÄÄSP. Skönt att du är piggare! Kram kram. /Milla, som släpar sig mot duschen

2009-02-04 @ 10:17:12
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback