Miljonlotteriet

Nu ringde de upp mig från Miljonlotteriet

"Åh Pernilla, du har ju varit med tidigare, och nu har vi ett supererbjudande för att visa dig att vi blivit bättre, större vinster, mera bilar, mera resor...vad vill du helst ha?.....du kommer inte att bli besviken, du är en av de utvalda som vi ringer upp bla bla bla bla"

(och anledningen att jag inte skrivit punkt nånstans är att den människan inte satte punkt nånstans, när andas de?!)

Och vet ni vad jag sa?!

Javisst, skicka hit lotter, ni!!!

För jag är en gambler, jag älskar att vinna. Men förlorar jag....faan vad sur jag kan bli! *s*



Lite bilder från när jag och Lowe var på pensionärscafeét:







Talk to the hand!

Jag får snart byta mobil och då ska jag minsann ha en med en bra kamera i. Jag säger bara det.......


SNART ÄR JAG MILJONÄR!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback