MÄSSAN here I come!

Jag får följa med till mässan! Jag får följa med till mässan!!! *lala lala la laaaaa*
Min chef sa att jag får följa med OM jag orkar gå hela dagen (för det är jobbigare än man kan tro) och orkar med kvällen sen. Det är ju som jag sa tidigare Joe Laberos show på HamburgerBörs med middag. Och övernattning på Sergel Plaza.


Jag har nyss ätit köttbullar med mos och än så länge har jag inte känt nåt konstigt. Jag undrar vad det är för tok som spökat i magen....känns ju inte som en riktig magsjuka......kanske nån bacill bara?? Jag åt pizza i måndagskväll, men då mådde jag redan lite illa så jag tog bara 2 bitar. (trekanter, lixom) Jaja, varför grubbla på det?! Jag mår mycket bättre nu och det är huvudsaken!

Så nu måste jag planera för vad jag ska ha på mig imorgon kväll.....Och hela dagen inne på Älvsjö......
Och vilka skor då? Måste ju ha ett par sköna när man ska gå en hel dag, en hel kväll och dagen därpå.
Nu har jag lite att göra ikväll.

Och inte har jag hunnit köpa nån present till L. Han fyller ju år på fredag! När jag är borta......Hade tänkt köpa nåt som barnen kunde ha gett honom på morgonen, men det sket sig ju med min sjuka! *suck*
Som tur är så vill han inte ha några presenter, men man vill ju alltid ge NÅGOT!

Nu vill Alvin träna prata med mig. KOPP, TOPP, K, TÅ


Kommentarer
Postat av: Malin

Då kommer du ju nästan till mig när du åker till Älvsjö :-)

2009-02-04 @ 19:52:52
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback