Magsjuk....?

Eller rättare sagt "skitsjuk".....
Jag vaknade imorse och hade ont i magen.Gick på toa....och igen...och igen....Men envis som man är så tror man att det ska bli bättre hela tiden. Så efter 4 toabesök så kom jag iväg med Alvin till dagis. (Lowe är fortfarande hemma)
Men ontet i magen vill inte ge sig och illamåendeklumpen i halsen vill inte försvinna, så nu är jag här ....nerbäddad i min säng. Jag ska snart ta och sova. Tror att det är den bästa medicinen just nu. Måste ringa kiropraktorn och avboka den så välbehövliga behandlngen. *suck* Jag ville ju inte bli sjuk!! Inte NU!!!!
Jag har en sån himla bra chef, jag hade nog inte kunnat få en bättre som bryr sig om en på det viset, som vill att man ska vara hemma å ta hand om sig och bli frisk- tills på torsdag då vi ska åka. Jag måste bli frisk till dess...jag måste!
Det pinsamma är att det är 3:e gången jag är sjuk den här veckan......v 6......magsjuka.......Är det någon som skämtar med mig?!?! I så fall är det inte roligt! Lägg av OMEDELBART!

Nu ska jag slå ihop min lilla laptop, och sjunka in i drömmanas värld- och förhoppningsvis vakna utan illamående och toaspring.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback