lampor och gammal kärlek

Åååååååh!!!!! *suck* Jag har precis skrivit världens inlägg och skulle lägga upp det. Då tappar jag den trådlösa mottagningen och ALLT är borta! Hur less blir man inte då?!?

Well, jag gör om det, men kanske inte exakt allt kommer med denna gång.

Började imorse med att lämna barnen, hämta Åsa och sen till gymmet. Sprang 2,6 km på 15 min 30 sek, för då ville jag inte låta Åsa sitta å vänta mera. Jag tycker att det är såå roligt!

Apropå roligt
Måste oxå berätta vad min son Lowe, snart 7 år, sa till mig nu när han skulle sova.
"släck lampan......så blir det mera kärlek......."  Sen ville han kramas. Vad får barnen allt ifrån?! Det är INTE min fras...*asg*

Har en  ny lampa idag. Sånt som händer när man jobbar med just sådana.....
Blev så fint i vardagsrummet

Den "gamla" fick Lowe in i sitt rum. Kommer att bli jättefin där när vi gjort om det i vår. Han ska ju få en room-makeover när han fyller 7. Så att det blir coolt och snyggt. Han börjar ju lågstadiet!

Lampan som nu hamnat i Lowes rum.

Och Stefan, kul att du såg mitt tidigare inlägg! Jag har inget minne av ett guldsmycke, men jag hoppas att du har överseende med det så här 20 år senare...*s* Tänk vad söta vi måste ha varit...12 år....åkte skateboard och hånglade i ditt rum.....spelade Barbarian på datorn....*s*

Nu har jag annat att göra.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken snygg lampa...skulle passa perfekt över vårat matsalsbord :-)

Kram

2009-02-26 @ 08:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback