kvällsblaj

Det gick bra med barnen uppe. Lowe hanterar det hur bra som helst. Det var Alvin som på slutet blev väldigt trött och blev lite grinig. Men det gick bra! 

Jag gillade som sagt Lili&Susi & Heat. 80-tals låtarna! *s* Förstod att Måns skulle gå vidare, men jag har svårt för honom. En smörande fjortisidol. Men det finns ju de i 30-års åldern som gillar honom oxå ;-) Låten var ok. Blir nog bättre ju mer hjärntvättad man blir av den på radio sen.

Jag kom på att Stora Gatan 15 kanske har öppet imorrn! Klippte mig där en gång och var sååå himla nöjd efteråt! Men det är ju inte säkert att den tjejen jobbar där på helgerna. Kanske ska ta en tur ner på stan......man kan ju alltid kolla.



Kommentarer
Postat av: Lina

Är det jag som är "en del i 30 års åldern som gillar honom"???? :-) :-)

Han är så söt, påminner mig om alla pojkidoler som fanns när jag var ung....

Ha en bra söndag...lycka till med klippningen!

Kram

2009-02-15 @ 08:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback