Kenny

Nu på morgonen har jag och barnen alltså varit hos logopeden vid sjukhuset. Det var på håret att vi hann, med en sömntuta till mamma så blir det väldigt stressigt på mornarna......
Jag och Lowe satt i väntrummet och roade oss med pussel, läste Veckorevyn och Pettson & Findus, innan Alvin kom tillbaka. Har blivit en dålig ovana att fika efter dessa besök. Vi åkte till Brynolf Bagare där barnen åt bananbakelser och jag tog en semla. *najs* Sen när vi åkte hem för en liten stund sen så började barnen tjafsa (så ovanligt...NOT!) och då kom jag på det!! Vi har en film som barnen inte sett! Och de har godispåsar kvar från kryssningen.....Hmmmm, film+godis.......japp! Lugn och ro! *ler nöjt*
Barnen fick inte veta vilken film, det var ju en överraskning, Och när jag satte på filmen så utbrister Lowe:

-Är det STAAARFAJTÖÖÖR?????? STARFAJTÖÖÖÖR!!!!!



KENNY STARFIGHTER himself!

L slutar kl 13 idag. Då ska vi mötas upp och äta lunch, hela familjen.
Hade sagt att vi skulle åka pulka o bob idag, men jag tror att snön är för tung för att det ska gå bra. Då får man väl staka sig fram. Så vi skiter i det idag! Fåglarna kvittrar, snön smälter och det är skönt i luften.....VÅREN ÄR PÅ G!!!!!
(hoppas jag i alla fall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback