Joan vs Monchichi

Nu är man en "rockarbrud".  Färgade håret svart (night sky) igår.
Kallades för Joan Jett idag av min käre chef. Känner mig lite som monchichi, men de är ju söta......*S*
En lite bild på min look-a-like:

Och visst, så har man ju faktiskt sett ut en gång i tiden.....kroppsligt alltså. Men inte nu längre. Kanske kan kalla mig mera kvinna nu....Men faktum är att jag trivs ganska bra nu. Förutom plösmagen, men annars är det ok. Vikten bryr jag mig inte om, bara jag mår bra i mig själv.

Här är den som jag tycker att jag är lik

Lite skillnad mot en rockstjärna....*s*
Fast nu är det ju håret svart, så då kanske det lutar mera åt Joan.......*blink blink*

4 dagar kvar att jobba, sen är det mamma-pappa- kompisar-slappa-dricka drinkar- roulette-fotbehandlingsHELG!!!
Barnen sover hos mormor. Vi är barnfria! Vi ska ha kul! San Fransisco-drinkar! *weeeehooooo*
Nackdelen är att vi ska åka buss till hamnen. Är rädd att åka buss på vintern efter en olycka jag var med om när jag var 18. Livrädd! Så det blir till att dricka nåt starkt innan vi åker. Det är ju t o m samma väg vi ska åka, så det gör det inte lättare. Men det kommer att gå bra! Halleluja! *s* (näe, jag är inte religiös men det låter bra)

"I looove rock´n´roll!"........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback