Jag har vunnit!

Japp, kollade min postkodlott igår, och det visade sig att jag har vunnit 1000 kronor! Tyvärr så tar det ju 4 veckor innan man får vinsten, men ändå. Om 4 veckor får jag lite extra pengar.......*ler stort* Och i min väska låg ett kuvert sen en ti tillbaka att jag ville ha en extra lott från och med nu. Synd att jag inte hann skicka in den.

Idag har det varit en tråkig dag. Och lång! Idag var det inte "Joan" som va mitt öknamn, utan Bonnie. Bonnie Tyler.....

Undrar vem jag är lik imorrn......*s*

Superlugnt på stan idag. Walle o Jonas (säljare från några leverantörer) kom idag och det var ju förståss trevligt. Men annars...näe, hade hellre varit hemma med min familj. Men nu är det 4 dagar kvar att jobba, sen är det kryssning som hägrar. Can´t wait!! Ladda Milla, vi ska ha SKOJ!

Imorgon bitti ska jag träna igen. Fick ett sms av Åsa (som jag tränar med på onsdagar) att hon skippar den här gången. Hmm, det blir 3: gången i rad som jag tränar själv. ÅSA!!!! *flinar* Skärpning.....
Men det är ju ändå bara en vecka sen vi tränade tillsammans, det är jag som ökat på dagarna. Och mig gör det inget att vara själv, jag orkar ändå inte prata när jag springer, och jag har iPoden i örona.

Nu ska jag packa iordning kläder tills imorrn och Lowes gympapåse.


Kommentarer
Postat av: Milla

Å när får man se en bild på DIG då och inte bara alla look-a-likes? Hihi. Måste jag vänta tills på lördag?

2009-02-18 @ 09:18:20
URL: http://millasfoto.blogspot.com
Postat av: pillan

DU får ta bild på lördag, så kan jag lägga in det här sen ;-)

2009-02-18 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback