Jag gjorde det!!

Jag åkte och tränade! Shit vad jag är stolt över mig själv! Två dagar i rad.
Ställde mig på löpbandet med ett mål på 2 km. Man ska ju inte ta ut sig första gången. Men jag har ett jävlaranamma som kommer fram ibland, och det gjorde det idag. Jag satte ribban direkt! 4 kilometer sprang jag på mindre stolta 28 minuter. Men det var ju första gången jag sprang på 9 månader, så jag är ganska lycklig ändå!
Jag kommer att fixa Vårruset på under 30 minuter. Jag vet det, och det känns bra. Mycket bra.

Nu har jag morgonens disk att göra. Kanske ska duscha först......Jag är så trött i benen att jag var tvungen att sätta mig nu när jag kom hem. Sen ska jag tvätta. Vart kommer alla kläder ifrån? Tycker att det alltid är fullt i den där tvättkorgen....
Och värre blir det väl ju större barnen blir. Men då får de minsann ta å hjälpa till lite. *s*

Hörs!
Svettiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback