inte så duktig som jag vill tro

Jag var så himla duktig och tog mig till gymmet efter jobbet, TROTS att det värkte till i knäet på jobbet varje gång jag tog ett steg i trappan. Och den trappan springer man upp och ner i femtielva gånger varje dag. Hade kanske räckt med det idag. Men jag hade ju lovat mig själv att träna, så då blir det så!

Sprang bara 2,1 km. Inte långt, men jobbigt var det när man haltade lite smått. Var nöjd ändå att jag ens var där!
När jag satte mig i bilen efteråt så hittade jag en halv Co-co. *mums* Och sen är godissuget värre än nånsin. Kommer hem till ett hus med 4 barn. Felica o Jacob var här och lekte med Lowe o Alvin. Kul!
De gick hem till sig en stund efter. Då ser jag en godispåse i hallen. VEMS är det?!?! Det var visst Alvins, och han ville att mamma skulle äta upp den. (taaaaaaack.......*ler*) Sen spelar killarna tv-spel. Då äter jag upp påsen med ostbågar som ligger i skafferiet.....Åh, en sockerkaka!! Tar en stooor bit av den oxå!

Så jag är inte så jävla duktig som jag tror. Så mycket onyttigt skit som jag äter så ger den där träningen ingenting.
Kanske lite bättre flås, förståss. Och jag skulle väl bli fet om jag inte rörde på fläsket....nu är det ju inget att tjafsa om. Lite mjukt runt magen...men hallå?!

Ikväll blir det melodifestivalen igen. Har precis kommit hem från affären. Köpte jordnötsringar och hallonpaj och vaniljvisp. (Ser ni? Jag har absolut ingen karaktär! *s*)
Men det är gott. Och barnen äter ju bara gottis på lördagarna, så då får vi unna oss. Det är bara jag som moffar varje dag i veckan. För jag är en vuxen gottegris som gör som jag vill!

"Dödens grupp" och här är visst favoriten (jag har själv inte tjyvlyssnat på nån)

4 getingar på Expressens sida.....
Vi får väl se vad vi andra tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback