Ingen grodis.....

Jag är så nöjd med att vi kom iväg och tränade imorse. Och mitt kort var godkänt idag! *weeei* Det är nämligen så att när mitt jobb tog över betalningen på kortet så blev det knas och det lyste rött i kortläsaren, fram till NU!
Imorgon ska jag iväg igen. Tänkte köra löpbandet. Provade det idag och man kände sig som bambi på is. *s* Men det är väl första gången för alla NÅN gång, så de borde ha överseende. Men mest hoppas jag att det inte är några där alls.

Tänkte boka in en tid på Make up store tills vi ska på kryssningen, Kom på det på lunchen idag och gick in för att boka, men de hade fullt ända fram till maj! Vardagar fanns det enstaka tider fram tills april.......Trodde inte att det gick SÅ bra!!!
Så jag får helt enkelt sminka mig själv!

Fick frågan av chefen idag om jag o Åsa ville åka till Sthlm och träffa Jean Pierre Barda den 24:e. Nån jippogrej med Philips där de ska ta upp styling, mode osv. Men det blir så himla stressigt så vi tackade nej. Mycket tillställningar så här års. *ler stort* Nu är det kryssningen som är närmast, sen sticker jag till småland 11-12 mars.

Jag var in och frågade på affären efter en groda till Alvin idag. De finns inte längre....Jag berättade för Alvin, och han blev ledsen. Men sen säger han "jag VET att Grodis gömmer sig hemma hos mig. För jag har inte kastat bort honom......"
Han vet att den finns här nånstans och att den kommer fram så småningom. Men när?!?!

Nu ska Lowe snart i säng. Ska kramas lite först!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback