I´m Back....

Jag är snart tillbaka! Har ätit nyponsoppa med smörgås.....inga problem! Jag har varit och duschat....väldigt skönt! Jag har dragit upp persiennerna.....halleluja! Nu fattas bara en sak.....frisk luft! Om jag väntar en liiiten stund till så kommer nog brevbäraren snart, och då vill JAG hämta posten! Andas in frisk luft.
Känns som om jag legat inspärrad i flera dagar, fast det i själva verket var igår som jag blev dålig. Eller ja, jag mådde ju illa kvällen innan, men ja- ni förstår.

Och har jag tur så kanske min chef låter mig följa med imorgon. Han skickade sms imorse och undrade hur jag mår. Och har jag inte bajat idag så borde jag väl inte smitta imorrn?! Å vad ledsen jag blir om jag missar mässan...*snyft*
Och jag som skulle kolla efter en kristallampa till Alvin........

Ska nog gå redan nu och se om vi fått post. I värsta (eller bästa) fall får jag gå en gång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback