Hemma igen

Vilka dagar! Har haft det såå himla roligt!
Vi kom fram till mässan på förmiddagen. Tog första glaset vin kl 11.....sen fortsatte vi med lite vin i stort sett i varje ny monter. Mycket trevligt. Handlade en massa fina, coola, snygga, färgglada lampor!!! Man får så mycket inspiration och idéer!
Åkte till hotellet i lagom tid innan vi skulle vara på Börsen. Svidade om kläder och drack sedan en San Fransisco i lobbyn. Känns så lyxigt!
Kom till Börsen lagom till 18:30. Fick mera vin. Supergod mat. Bruchetta med grejs, oxfilé  med smördeg runt och potatisgratäng....och vin! Jättetrevligt sällskap!
SEN startade showen- Joe Labero. Man undrar ju hur han gör, människan! Jag trodde emellanåt att jag visste hur han gjorde, men han visade snabbt att man hade fel! Fel, fel, fel!!!! *asg* Jätteduktiga tjejer hade han med sig


Efter showen köpte jag och Åsa varsin t-shirt och fick varsina autografer. (det måste ha varit vinet i kroppen...!)
Nu har jag hans autograf .....


Japp, ni ser rätt. Den sitter på MIG!! *asg*
Min kära kollega Åsa ser exakt ut som Rachel Molin. Jag har sagt det länge! Och när jag skulle gå på toa på Börsen så möter jag RACHEL! Så jag hämtar Åsa. Rachel ser Åsa och håller på att tappa ögonen och följer Åsa med blicken..... När vi kommer tillbaka så går jag fram till henne och ber att få ta kort på de båda tillsammans....(pinsamt, jag vet) Hur ofta ser man dom tillsammans, då??!  Jag fick ta ett kort, men tyvärr har jag ingen blixt på min mobil!! Så det blev bara en svart bild.....*suck*
Men så här ser Åsa ut! (och Rachel, som är den på bilden *s*)


Nu kommer Åsa att bli sur på mig....Love you!!!

Sen gick vi till GOLDEN HITS! Vilket roligt ställe! Och jag och Åsa var eftertraktade må ni tro! Två lantlollor i storstan.....*asg* Chefen sa förvånat: "ni hade ju hugg heeela tiden".......
Mycket trevligt och roligt! Kom i säng vid halv tre-snåret.

Idag fyller min älskade år. Skickade ett blombud med choklad hem.
Har gått på mässan och shoppat lampor till kl 16.

Nu är jag hemma och trött. Mycket trött.


Kommentarer
Postat av: Malin

Golden är bäst :-) Där hamnar vi oftast när vi går ut.

2009-02-09 @ 09:09:53
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback