Hej alla glada

Jag ska snart åka och jobba. Det är ju suuperfint väder, och familjen är hemma. Jag vill oxå.....*buhuuuu*
Imorgon är jag ledig, men då jobbar L. Vi ska iaf på kalas imorrn! Jaaaa! Det blir roligt med några timmar på Busborgen!
Idag hade jag velat åka pulka. Eller bob. Eller varför inte stjärtlapp? Sist fick jag så himlans ont i rumpen, men det är roligt. Och barnen tycker att man ser minst lika rolig ut ,som man själv tycker att det är. *s*

Och angående mobil som jag funderar på så ska jag kolla en himlans massa på nätet i helgen.
Tack Pernilla, för tipset om Sonys modell som jag var lite sugen på. Man vet ju inte hur de funkar praktiskt, man ser bara till kapacitet och utseende.... L vill inte att jag ska välja själv, han vill vara med och hjälpa mig. Haha, kanske för att jag bara kommit hem med nya mobiler vid två tillfällen. En gång var lyckad, en annan gång mindre lyckad.......
Med den mindre lyckade, skulle jag bara till coop och handla nåt och kom hem med en ny mobil.*s* Dessa försäljare som hoppar på en. *blink blink*

Nu måste jag dra mig mot stan. Och nu ska jag inte skriva dit ett jippie. Jag vill hellre vara hemma.....
Efter jobbet ska jag stana till vid gymmet och springa några kilometer. Typ 2. *s* Sen vill jag hem!

Melodifestival-deltävling ikväll.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback