handbroms

Det gick fint för Alvin hos logopeden idag. Han är jätteduktig när man jobbar med honom, det är det vardagliga talet som rullar på som vanligt med fel uttal. Men koncentrerar han sig KAN han säga T, D, K. Han kan inte R än, men det är det många som inte kan. Kolla in hela Kina!!! *s*

Efter logopedbesöket så åkte vi till Hälla. Fikade på Maxi´s café. Varsin vaniljmunk och slush.

När vi kom hem så lagade jag mat- Spagetti o köttfärssås. Fick beröm av barnen att det var gott!! *weeeei*

Lämnade Alvin hos syrran och åkte vidare till kiropraktorn. (Lowe o L hade karateträning)
Jädrans vad det var bra att komma dit. Knak å knak, sen massage.

Åkte sen till karateträningen, bytte bil med L. Han ville ha min bil när han skulle till ett termografijobb i Örtagården.
När jag o Lowe (i L´s bil) kom till syrran så luktade det så himla bränt!! VAD kom det ifrån???!!
Gick in och hämtade Alvin. In i bilen, backa. Och DÅ ser jag.........(fy vad jag skäms nu....) jag har kört med handbromsen i hela vägen från skallberget till hökåsen. I 90 blås! *asg*
När jag tog bilen på skallberget så ryckte den så konstigt när jag växlade, men det var visst inte konstigt. Sen gav den väl upp.
Ska berätta det för L när han kommer hem.......F´låt!

Nu ska jag se om det är nåt roligt på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback