God morgon!

Och idag känns det verkligen som att den är bra!
Vaknade imorse med två barn i sängen och ingen man. Killarna gick upp och började bygga med lego i hallen. Två backar på hjul med lego, överallt var det utspritt. Men de lekte tillsammans och var vänner. Bara där är jag nöjd.
När jag väl kommer upp ur sängen (en timme senare) så ska jag säga till att det är dags att städa och börja klä på sig. Då är de i full gång med att plocka upp allt redan!! Och Lowe var redan påklädd! Herregud, jag blir så glad! Vilka grabbar!
Och nu är de på dagis/fritids, De har haft en "kortvecka" denna veckan. Har hämtats kl 14 varje dag.
Och jo! Nu kom jag på vad jag missade. L var hemma (är fortfarande, han är visst ledig idag) och låg och sov på madrassen under Alvins loftsäng....*s* Jag misstänkte det när jag skulle hämta tidningen och huset fortfarande var larmat.
Har jag snarkat inatt? Eller har barnen jagat bort sin far ur sängen? *funderar*

Eller ledig är han inte iof. Han är ledig från sitt jobb där han är anställd. Idag ska han jobba med sitt egna företag.
Någon som behöver se om sitt hus? Dålig isolering, misstänkt läckage nånstans, kalldrag?
www.termovarm.net
Just call.....

Nu ska jag snart dra till jobbet. Ska tanka upp La Perle först. (bilen, alltså)

Have a najs day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback