Fryslort!

Jag sitter å huttrar. Kall ända in i märgen. L har ju fyllt upp vinden med 50 cm isolering och haft dörrar å fönster på vid gavel under dagen. Nu jobbar värmepumpen för fullt, kan jag upplysa om. En varm, varm dusch väntar snart. Ska bara kolla klart på Bygglov först.......

Jag hämtade Alvin på Lowes karate efter jobbet. Han var hungrig så vi stannade på McD på vägen hem. Gott!
När vi kom hem var det bara pjamas och sängen direkt. Han saknar sin Grodis. En groda som han sovit med de senaste åren. Den försvann ett tag för ca ett år sen, men den hittade vi sen. Hann köpa en ersättare, exakt likadan.
Men nu är BÅDA borta! Han har lyckats somna ändå, men det är knappt. Hittar vi inte honom snart så har jag lovat att vi ska köpa en ny.(igen) Tror inte att den finns längre......Och Alvin vill köpa en ny för pengarna i sin sparbössa......gubben.

Idag ringde jag kiropraktorn. Vi hade problem att hitta en tid som passade oss båda. Tidigast den 17:e hade han tid. Torsdag var han bortrest, men han tyckte att det gått så lång tid så han hjälper mig när han kommer hem på kvällen. Så himla snällt!!! Jag säger ju det, världens bästa kiropraktor!! *s*

Nu är det duschdags!

Träning imorgon bitti.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback