Fredag den 13:e

Idag är det otursdagen....sägs det iaf. Själv så har jag inte märkt nåt.
Förutom att  jag höll på att glömma barnen på vägen hem. Men jag gjorde det aldrig! Men det var nära....
Båda var på Lowes fritids, tillsammans, och det känns skönt när det blir såna här sena dagar. Inte många barn som får vara på fritids/dagis till 18:30........

Letade "alla hjärtans dags"-presenter till killarna  i familjen på lunchen idag. Vi brukar inte köpa nåt särskilt, så de får varsitt par boxerkallingar. L har redan fått sina då han gav mig min present redan idag. En Amelia-tidning. Med mascara. Trodde inte att jag skulle få nåt alls.

Imorgon är det jobb. Ska till gymmet och springa några kilometer igen. Har kommit igång nu, och det känns bra, Jag VILL träna, gärna på en gång. Och när jag får dom här rycken så är det bara att hänga på. Det kommer att ge sig, det vet jag ju.......

Nu har jag fått idén att klippa mig igen. Vet bara inte när jag ska hinna med ett besök hos frissan.
Men jag ska göra det. Har jag fått för mig nåt så blir det så. Och det går aldrig fort nog! Jag vill helst göra det NYSS!

Nu ska jag glo vidare på Let´s dance.
HUR kan Scott fortfarande vara kvar? Och Kitty?!

Well well......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback