Efter kryssen

Å, nu har vi varit på kryssning! Hade supertrevligt! Verkligen....Åt god mat, fick en skön fotbehandling med bubbel efter med Milla. Jag ääälskar jacuzzis!!! Fick tråkigt nog en sån himla magknip på kvällen och det berodde nog antingen på den Gamle Dansken jag tog när det började gunga.....eller på maten.....(åt tydligen mer än min käre man)
Men jag hade ändå så himla skoj. Måste ju ha berott på sällskapet!
Kom hem igår vid 18 i stan. Hemma ca kl 19 efter att ha hämtat barnen hos syrran.
Jag var så himla sugen på Max-mat, så älskade L åkte till Max och handlade HUR mycket som helst!!! Gissa vem som fick satans ont i magen sen?! Japp...moi!
Var så himla trött oxå, så jag la mig kl 20:30. Tittade på klockan 20:40 och sen gick jag upp i morse kl 7. Perfekt.

Trötta tjejer på hemresan. Försöker se normala ut....


Går ju sisådär.......

Barnen hade haft det bra. Åkt skidor både lördag å söndag. Tittat på Melodifestivalen och ätit ostbågar å ost & kex.
Ätit mat hos syrran på söndagkvällen innan jag hämtade dom. De har haft det bättre än bra.

Jag ser fram emot nästa kryss, men det ska bara bli på vår/sommar. FY vad det blåser på sjön i februari!
HUuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback