Duktiga jag

Den här dagen började jag med 3 km på löpbandet. Duktiga jag! När jag kom till jobbet så säger Åsa: Har du solat?!
Näe.....När jag kommer in på kontoret säger Johan: Vad har du gjort?!" Jag har tränat, och så här röd blir man när man har kämpat!! Jag såg ut som en tomat i ansiktet. DUKTIGA JAG!
Att jag sen åt McD på lunchen och en dajm som efterrätt, och en semla o 3 havreflarn på eftermiddagen, spelar väl ingen roll? *fniss*

Efter jobbet hämtade jag barnen hos farmor eftersom L hade jobb. Då kom det fram att Lowe har gjort något dumt i skolan, men han ville inte berätta vad. Alvin skvallrade att pappa sagt att Lowe skulle få ett straff.....
Jag ringde L och han sa att Lowe borde få gå och lägga sig kl 18:30 i en hel veckas tid!!!! Ojojoj....då är det nog nåt jättedumt! Och Lowe berättade sen att han sagt nåt jättejättejätteDUMT till en fröken som han var arg på, och han vågade inte säga det till mig. För att jag är mamma. Och han vill inte göra mig besviken och arg. Han säger att hans kropp gör så att han inte kan berätta.....och han gråter, och gråter, och gråter..........Han fick lägga sig så fort vi kom hem. Jag sitter å väntar på att få veta vad som hänt. Det här är jobbigt för Lowe, och jobbigt för mig att se honom så ångerfull och ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback