dagsrapport

Vad har hänt idag då?

Tjae....ungarna har ju spelat tv-spel och tittat på film. Jag har mest bara suttit vid datorn och stundvis spelat lite jag med.
Har varit så sugen på sötsaker så jag åkte till affären nu på kvällen och handlade smågodis och brownies. Har ätit godis så jag mår illa. Browniesen får vänta tills imorgon.....

Skuldran och nacken är fortfarande lika stela. Köpte Voltarensalva, men det tar väl ett tag innan/om det verkar. Så går det när man inte tänker sig för och har problem med ett muskelfäste!! Kan ju nästan tro att man har headbangat eller nåt...*s*

Lowe har fortfarande feber och hostar mer än han gjorde igår. Trodde han var på bättringsvägen men det håller i sig. Barnen är hemma imorgon oxå. Alvin ska till logopeden kl 15.15. Jag önskar så att det skulle släppa med hans tal så att han talar rent tills skolan startar. (förskoleklassen) Mina barn börjar bli så stora!! *buhuuuu*

Jag ska tigga till mig lite massage nu. Håll tummarna att det känns bättre imorrn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback