Besviken




Jag är så himla besviken på Lowe. Min söta lilla unge.
Men nu har han hamnat i trubbel. Han har en kort stubin- väldigt kort. Och det har straffat sig nu. För första och förhoppningsvis sista gången........Han lovade mig att säga förlåt idag, men tyvärr så vågade han inte.
Imorgon är det nu eller aldrig. Imorgon MÅSTE han säga det! Även om det sitter långt inne.......
Lördagsgodiset ligger risigt till.....spelsöndag likaså.......Sovdags håller i sig i en vecka- klockan 18:30.
Jag hoppas att han har mod att gå till fröken imorgon. Både för hans egens skull, för frökens skull och för våran skull som föräldrar.

Just nu så är det jobbigt att vara mamma.
Och att heta Lowe och vara sex år.................

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ojoj, låter inte alls kul det där inte.....men bra att ni ändå står på er och låter honom ta konsekvens över vad han nu har gjort!



2009-02-19 @ 20:42:34
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback