Alla Hjärtans Dag

Har varit ganska duktig idag. Men bara ganska. Jobbade till kl 15 och åkte sen till gymmet. Sprang ynka 2.1 km och sen blev hemlängtan för stor. Det är ju ändå alla hjärtans dag! Jag är ändå nöjd med mig själv att jag kom dit, och inte åkte raka vägen hem. Jag VILL träna nu, har en längtan efter att få springa!!! Härligt!

Ikväll blir det melodifestivalens deltävling 2. Blir nostalgiskt att få se Lili & Susi igen. Har inte tjyvlyssnat på nån låt alls, så det blir helt nytt för mina öron. Och att Markoolio ska sjunga en ballad?! KAN han sånt???? (ser vääldigt fundersam ut)
En mysig kväll i soffan med godis. Perfekt!

Funderar på om jag ska ta mig ner till en frisör imorgon.......Finns det någon bra att rekommendera?? Jag har fortfarande inte hittat nån favorit. Tar gärna emot era åsikter!


Kommentarer
Postat av: Lina

Finns det frisörer som är öppna på söndagar??? Annars rekommnderar jag "Kloak" men dem har inte öppet på söndagar...

Ha en trevlig schlagerkväll :-)

Kram

2009-02-14 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback