ajajajajaj vad jag är glad

Oh shit vad jag är stel!!! Och det gör oooont!!! Och det gör ont både på natten å på dan.....*S*
Men lika glad är jag för det, för jag är så himla nöjd med gårdagen!


Liite sliten, ganska trött och oooont gör det- men Pillan biter ihop för att hon är en nöjd skit efter en trevlig gårdag.


Barnen har spelat en hel del tv-spel (söndag= speldag) och nu tittar de på film. Jag ska ta tag i lunchen, Har bara tryckt i mig ostbågar hittills idag, så det kurrar lite i min mage oxå. Dags att stoppa in trynet i kyl o frys för att se vad som finns, Det är nackdelen med att L jobbar nästan alla söndagar- JAG måste laga mat!!!! Men man kör ju säkra kort......korv å makaroner kan jag....likaså pannkaka.......fiskpinnar å mos....ja ni fattar.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback