äckligt

Jag har sovit en stund. Mådde ok när jag vaknade....i några minuter. Mår illa igen och har en ilande känsla i magen. Klumpen i halsen somnade nog den oxå, men den vaknade till när jag gjorde det. Man tänker aldrig på hur bra man mår när man är frisk! Det borde man göra, vara glad för de dagar man inte mår illa eller har ont nånstans......
Men en sak är bra, jag har inte behövt springa på toa sen jag vaknat! Alltid något. Men man ska inte säga för mycket. för då kommer väl en kastspya istället eller så är det dags för att sätta sig på dass!

Åh, Åsa från mitt jobb ringde nyss och berättade att en kollega till oss är magsjuk. Han gick in på en hamburgerrestaurang igår och la en spya innanför entrén......(stackars människor som satt och åt, och stackars HONOM!) Har hört en del olika incidenter att det kommit så plötsligt- otäckt!

Vilken fräsch blogg jag har idag. Bara kräk- och skitsnack. Men det är ju där jag är nu. Mitt i skiten av illamående och elände. *häpp*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback